جعبه آتش نشانی پیشرو

جعبه آتش نشانی پیشرو

جعبه آتش نشانی پیشرو

جعبه آتش نشانی پیشرو

دستور استفاده از کنترل پنل اعلام حریق

 جهت اعمال هرنوع فرمان به تابلو کنترل ابتدا کلید های 1245 و دکمه ok  را روی کنترل پنل فشار بدهید.

خاموش و روشن نمودن آژیرها

برای خاموش نمودن آژیر ها ،کلید قرمز(stop sounders) "خاموش و روشن نمودن آژیر ها (start sounders)"را یک بار فشار دهید همچنین برای فعال نمودن کلیه آژیر ها می توان همان کلید را فشار داد. در این حالت کلیه آژیر های ساختمان به صدا در خواهد امد.

خاموش نمودن بوق عیب

اگر تابلو حالت عیب نشان می دهد پس از قرار دادن کلید تابلو در حالت فرمان "کلید خاموش بودن بوق داخلی(silence buzzer) "را فشار دهید.در صورتی که عیب جدیدی در سیستم بوجود اید چراغ زرد مربوطه روشن وبوق داخلی مجددا به صدا در خواهد امد

بازگشت به حالت اولیه از حالت حریق پس از بررسی کامل علت فعال شدن آژیر هاو اطمینان از سالم بودن شاسی های دستی طبقات و ثبت علت وخاموش نمودن آژیر ها می توان با کلید سبز رنگ با زگشت(reset) به حالت اولیه سیستم را به حالت عادی برگرداند.

حالت نرمال

در این حالت کلیه  آژیر ها و بوق داخلی تابلو خاموش بوده و فقط چراغ سبز رنگ سیستم روشن خواهند بود.

حالت حریق

در این حالت علاوه بر چراغ قرمز (آلارم مشترک) چراغ قرمز محل مربوطه نیز بر روی تابلو روشن می گردد.همچنین آژیر مجاور تابلو کنترل (آژیر های عمومی) و آژیر های طبقه مربوطه و بوق داخلی تابلو به صورت پیوسته به صدا در خواهند آمد .

حالت عیب

چراغ زرد مربوطه عیب مورد نظر را نشان داده و بوق داخلی تابلو به صدا در خواهد آمد و در زمان بروز عیب سریعا با شرکت مجری سیستم تماس فرمائید.(در هنگام قطع برق چراق قطع برق اصلی روشن خواهد بود.)

تهیه وتنظیم شرکت به سازان سرای مهر آهنگ تولید کننده جعبه آتش نشانی پیشرو وجعبه اتش نشانی بسما

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.